2019-2020 ikasturtea

Titulua eskuratu

[2020/21 IKASTURTEKO AURREINSKRIPZIOAK] Ekainak 1-19

• 20200527 |

[Maiatzeko ikastaroak] Esnea jasotzea, biltegiratzea eta aurretiko tratamenduak gauzatzea

20200311

2020ko maiatzean gure eskolan lanbideratze formakuntzako ikastaroa eskaini nahi dugu: Esnearen jasotzea, biltegiratzea eta aurretiko tratamenduak gauzatzea, (150 ordu).

Edozein aldaketa gertatzen delarik, horren berri hemen emango dugu.

[COVID-19] Eskola jarduera behin behinekoz bertan behera

20200312

COVID-19 koronabirusak EAEko lurralde osoan izandako hedapenaren aurrean, eta Eusko Jaurlaritzako Osasun Sailaren jarraibideei jarraituz, ohar honen bidez gure ikastetxeko eskola-jarduera presentziala aldi baterako eteteko erabakiaren berri eman nahi dugu.

Etenaldi honek 15 eguneko iraupena izango du bihartik aurrera eta martxoaren 27ra arte, barne.

Hezkuntza Saileko ohar osoa (517Kb. .pdf) eta ofiziala honatx:

Nola nahi ere, eskolako langilegoa eta irakaslegoa telematikoki lanean darraigu.

Irakasle batekin harremanetan jarri nahi baduzu, erabili ezazu bere posta elektronikoa.

COVID19ak sortutako egoerak jarraitzen duen bitartean eskolako jarduerari buruzko galdera edo zalantzarik baduzu posta elektroniko hau erabili gurekin komunikatzeko:

sareak@nekaderio.eus

FCTak bertan behera

Gaurtik aurrera, martxoaren 16a astelehenarekin, gure ikaslegoa enpresetan egiten ari den FCTak bertan behera geratu dira.

Ondorioz eta aurrerantzean enpresetan FCT moduloa egiten diharduten ikasleek etxean geratuko dira.

[Profesionaltasun Ziurtagiria] Abeltzaintzako Jarduera Osagarriak

20191219

2020.ko urtarrilean hasita eta maiatzera arte, Abeltzaintzako Jarduera Osagarriak Profesionaltasun Ziurtagiria eskuratzeko ikastaroa eskainiko dugu gure eskolan.

Ikastaro honekiko matrikulazioa LANBIDEko bulegoetan edo weborrian ezinbestean gauzatu beharra dago.

[AGAX0108] ABELTZAINTZAKO JARDUERA OSAGARRIAK (390o)

• Datak: 2020ko urtarrilaren 27tik maiatzaren 18ra., (astelehen, asteazken eta ostegunetan)
  • Ordutegia: 8:15 - 14:15
  • Norentzat: Langabetuak.