2018-2019 ikasturtea

Onarpen tramiteak

PLAZEN ESLEIPENA

Oharra: Bi zerrendak kontsultatzea ezinbestekoa da.

• Behin behineko zerrendak: Uztailaren 5a

Erregistratu zaitez lotura honetan zure eskaeraren egoera online kontsultatzeko.
    (Zerrendak eskolako idazkaritzan ere kontsultagai egongo dira).
  • Behin betiko zerrendak: Uztailaren 12a

MATRIKULA

Lehen ikastaroetako ikaslegoa: Uztaila 12-18: Behin betiko zerrendan agertzen bazara soilik.

Bigarren ikastaroetako ikaslegoa eta errepikatzaileak: Ekaina 11-Uztaila 2: Aurreko ikasturtearen behin-betiko notak dakizkizutenean soilik. (Aukeran, zatoz ekainaren 18tik aurrera matrikula egitera 1. mailako ikasleen aurrematrikulazio garaia ekiditeko).

Titulua eskuratu

BEHIN BETIKO ONARTUEN ZERRENDAK

• 12072018 |

Behin betiko zerrenda honetan agertzen bazara soilik: Data hauetan gauzatu beharko duzu matrikulazioa (Uztailaren 12tik 18ra, 8.30-13.45)

Goi Zikloak: Uztailaren 13 eta 16

Ziklo Ertainak: Uztailaren 17 eta 18

Matrikulazioa gauzatzeko, hemen aipatzen den dokumentazioa ekarri behar duzu.

La escuela a 360º

Los videos esféricos a 360º son un buen método para mostrar las instalaciones y recursos de una ubicación de una forma que las fotografías o videos al uso difícilmente pueden conseguir.

Con el ánimo de mostrar nuestras instalaciones de una forma más "inmersiva", desde la semana pasada podemos observar las distintas instalaciones de nuestra escuela de una forma como hasta ahora no habíamos hecho.

Empezando desde la entrada principal, siguiendo los distintos recorridos que hemos preparado podemos visualizar desde las aulas informáticas hasta los talleres y el gallinero donde nuestro alumnado del Ciclo de Producción Agroecológica realiza sus prácticas de manejo avícola.

¡A disfrutar!

1 - 1 erakustea 12 emaitzatatik
Items per Page 1
Orrialdea nondik 12

Urtaroak eskolako lorategietan

Lorategiaren esnatzea

Hauekin batera ateratako beste hamaika irudi hemen ikuskatu ditzazkezu.

YouTube NekaDerio Twitter NekaDerio Blog NekaDerio

iTAi, (Ikasleen Tratamendurako Aplikazio Informatikoa) EAEn irakasten diren Lanbide Heziketako zikloei buruzko informazioa denbora errealean eskaintzen duen tresna da: Zikloen plaza kopurua, hauetan parte hartu ahal izateko eskaturiko mozketa nota, hizkuntza eredua... tartean gure eskolakoak ere bai.

Sakatu dagokion logoaren gainean aplikaziora sartzeko.