2016-2017 ikasturtea

Jangelako kuota eta praktiketako materiala

Eskuratu ezazu ikasturte berrirako beharko duzun informazioa:

Titulua eskuratu

2. mailako ikastaroak amaitu dituzten ikasleek beraien ziurtagiriak eskatzeko jada eskolako idazkaritzatik pasa daitezke.

Ikasleek ziurtagiriak etxetik bertatik eskuratzeko aukera izan dezaten, aurretik idazkaritzan ziurtagiri digital bat eskuratzeko beharrezko oharrak emango zaizkie.

Ziurtagirien kostuen berri hemen kontsultatu dezakezu.

Ikasketak amaitu dituztenek ziurtagiriak jasotzea

Sakatu hemen amaitutako ziurtagiriak jasotzeko beharrezkoa informazioa eskuratzeko.

Ate irekien jardunaldia: Maiatzaren 17an.

• 2017-03-16 |
  • Derio Nekazaritza Eskola BHI |
  • admin

Aurtengo ate irekien jardunaldira etortzeko asmoa baduzu, bete mesedez formularioa:

IKASTAROAK: Profesionaltasun ziurtagiria

Profesionaltasun-ziurtagiria dokumentu ofizial bat da, enpleguari begira esanguratsua den lan-jarduera bat garatzeko pertsona batek dituen lanbide-gaitasunak egiaztatzen dituena.

Lanbide.eusKualifikazioen Katalogo Nazionalean jasotako kualifikazioak Lanbidek egiaztatzen ditu. Lan-administrazioak ematen du, eta lan-merkatuan lanbide baterako behar den prestakuntza ezartzen du.

Indarrean dauden ikastaroak

Hurrengo hilabetean -abenduaren 12an- Ziurtagiri Profesionala lortzeko bi ikastaro hasiko dira Derio Nekazaritza Eskolan. Ikastaro hauek Lanbidek antolatzen ditu izena emateko epea ireki da jada. Izena ematea beraien webgunean eman behar da. Sakatu ezazu zure interesekoa den ikastaroaren gainean:

Landare-kontserbak fabrikatzea
Baso ustiapenak
Fabricación de Conservas Vegetales Aprovechamientos Forestales

YouTube NekaDerio Twitter NekaDerio Blog NekaDerio

iTAi, (Ikasleen Tratamendurako Aplikazio Informatikoa) EAEn irakasten diren Lanbide Heziketako zikloei buruzko informazioa denbora errealean eskaintzen duen tresna da: Zikloen plaza kopurua, hauetan parte hartu ahal izateko eskaturiko mozketa nota, hizkuntza eredua... tartean gure eskolakoak ere bai.

Sakatu dagokion logoaren gainean aplikaziora sartzeko.