2017-2018 ikasturtea

2017-2018 ikasturterako matrikulazio egutegia

Lanbide-Heziketako zikloetan izena emateko eskaerak aurkezteko epea ireki da jada. Kontsultatu hemen informazio osagarria.

Kontsultatu Hezkuntza Departamentuko webgunean 2017-2018 ikasturterako matrikulazio informazioa eta jarraitu beharreko jarraibideak:

Matrikulazioa interesdunaz gain beste pertsona batek gauzatu beharko balu (gurasoak edo beste edozein senide) dokumentu hau osatu eta ekarri beharko duzue EZINBESTEAN.

2016-2017 ikasturtea

Jangelako kuota eta praktiketako materiala

Eskuratu ezazu ikasturte berrirako beharko duzun informazioa:

Titulua eskuratu

2. mailako ikastaroak amaitu dituzten ikasleek beraien ziurtagiriak eskatzeko jada eskolako idazkaritzatik pasa daitezke.

Ikasleek ziurtagiriak etxetik bertatik eskuratzeko aukera izan dezaten, aurretik idazkaritzan ziurtagiri digital bat eskuratzeko beharrezko oharrak emango zaizkie.

Ziurtagirien kostuen berri hemen kontsultatu dezakezu.

Ikasketak amaitu dituztenek ziurtagiriak jasotzea

Sakatu hemen amaitutako ziurtagiriak jasotzeko beharrezkoa informazioa eskuratzeko.

IKASTAROAK: Profesionaltasun ziurtagiria

Profesionaltasun-ziurtagiria dokumentu ofizial bat da, enpleguari begira esanguratsua den lan-jarduera bat garatzeko pertsona batek dituen lanbide-gaitasunak egiaztatzen dituena.

Lanbide.eusKualifikazioen Katalogo Nazionalean jasotako kualifikazioak Lanbidek egiaztatzen ditu. Lan-administrazioak ematen du, eta lan-merkatuan lanbide baterako behar den prestakuntza ezartzen du.

Indarrean dauden ikastaroak

Hurrengo hilabetean -abenduaren 12an- Ziurtagiri Profesionala lortzeko bi ikastaro hasiko dira Derio Nekazaritza Eskolan. Ikastaro hauek Lanbidek antolatzen ditu izena emateko epea ireki da jada. Izena ematea beraien webgunean eman behar da. Sakatu ezazu zure interesekoa den ikastaroaren gainean:

Landare-kontserbak fabrikatzea
Baso ustiapenak
Fabricación de Conservas Vegetales Aprovechamientos Forestales

BERRIAK

"Valles Cruceños"etik Euskadirat

• 22052017 |

Bi aste hauetan, maiatzaren 15etik 26ra, Boliviako Valles Cruceños bailarako hainbat ordezkari politiko EAEko lehen sektorea bertatik bertara ezagutzeko bisitan dihardute.

Eusko Jaurlaritzak HAZI Fundazioaren bitartez zuzenduriko ekimenez eta Getxoko Zabalketa GKEarekin elkarlanean zuzendutako proiektuak, EAEn arrakastatsuak izan diren ekimenak Boliviako hamaika herriekin partekatu nahi dituzte.

Hori gauzatzeko, ordezkari bolibiarrak ikastaro trinkoa gauzatzen ari dira. Bertan, EAEko hainbat ustiapenetara tailer eta bisita gidatuak egiten ari dira, estrategikoak diren hainbat eremu aztertzeko asmoz: landa ingurunea, landa inguruneko biztanlegoa eta bizi kalitatea, jarduera ekonomikoak, politika publikoak...

Bisitaldia maiatzaren 26an amaituko da eta bertan egindako txangoen balorazioa egiteaz gain, euskal landa inguruneko garapenean giltzarri izan diren hainbat herritarren testigantzak ezagutuko dituzte.

Palentziako ETSIIAA eskolaren aurkezpena.

• 22052017 |

José Ignacio Calvo, Palentziako Escuela Técnica Superior de Ingenierías delakoaren Kanpo Harremaneko zuzendariordeak bere eskolak eskaintzen duen formakuntza eskaintza aurreko astelehenean azaldu zien gure ikasleei.

YouTube NekaDerio Twitter NekaDerio Blog NekaDerio

iTAi, (Ikasleen Tratamendurako Aplikazio Informatikoa) EAEn irakasten diren Lanbide Heziketako zikloei buruzko informazioa denbora errealean eskaintzen duen tresna da: Zikloen plaza kopurua, hauetan parte hartu ahal izateko eskaturiko mozketa nota, hizkuntza eredua... tartean gure eskolakoak ere bai.

Sakatu dagokion logoaren gainean aplikaziora sartzeko.