2018-2019 ikasturtea

Onarpen tramiteak

PLAZEN ESLEIPENA

Oharra: Bi zerrendak kontsultatzea ezinbestekoa da.

• Behin behineko zerrendak: Uztailaren 5a

Erregistratu zaitez lotura honetan zure eskaeraren egoera online kontsultatzeko.
    (Zerrendak eskolako idazkaritzan ere kontsultagai egongo dira).
  • Behin betiko zerrendak: Uztailaren 12a

MATRIKULA

Lehen ikastaroetako ikaslegoa: Uztaila 12-18: Behin betiko zerrendan agertzen bazara soilik.

Bigarren ikastaroetako ikaslegoa eta errepikatzaileak: Ekaina 11-Uztaila 2: Aurreko ikasturtearen behin-betiko notak dakizkizutenean soilik. (Aukeran, zatoz ekainaren 18tik aurrera matrikula egitera 1. mailako ikasleen aurrematrikulazio garaia ekiditeko).

Titulua eskuratu

Etengabeko formakuntza ikastaroak [2018ko udazkena]

Lorezaintzako ikasleen praktika eguna

Produktu Fitosanitarioen Aplikatzailea. Oinarrizko Maila (25 ordu)

Datak: Azaroaren 5-14a (5, 6, 7, 8, 12, 13 eta 14)

Matrikula: 65€

Produktu Fitosanitarioen Aplikatzailea Txartela Berritzea. Oinarrizko Maila (7 ordu)

Datak: Azaroaren 27 eta 29

Matrikula: 30€

Produktu Fitosanitarioen Aplikatzailea Txartela Berritzea. Maila Aurreratua (8 ordu)

Datak: Abenduaren 11 eta 13

Matrikula: 35€

Ordutegiak, kokapenak eta izen ematea amankomunak dira hiru ikastaroetarako:

Derio Nekazaritza Eskola BHI

Izen ematea: 944541421 o derio @ nekaderio.eus

Urtaroak eskolako lorategietan

Lorategiaren esnatzea

Hauekin batera ateratako beste hamaika irudi hemen ikuskatu ditzazkezu.

[ARGAZKIAK] Ikasturte amaierako festa eta Julia Vargasen omenaldia

• 10062017 |

Aurreko ekainaren 2an gure eskolan bi zita garrantzitsu izan genituen.

Alde batetik, 2016-2017 ikasturtea amaitutzat eman zuen jaia eta bestetik, gure lagun eta lankide izan zen Julia Vargasi eskaini genion omenaldi xumea.

Eta horren guztiaren amaiera gisa, sukaldeko gure lankideek antolaturiko modakutxoa, gure ikasle den Victoren Mud Candies taldearen doinuez lagundurik.

[Euskaraldia] Saroiak eta Kortak hitzaldia

15112018

Euskal Herriko mendialdeetan antzinatik egon da lurraldea antolatzeko eta ustiatzeko beharra eta behar hori asetzeko XXI. mendera arte iritsi zaizkigun saroiak eta kortak ditugu testigu.

Gaiaren inguruan Euskal Herrian aditu bat badugu, hori Luis Mari Zaldua urnietarra dugu.

Euskal filologian doktore eta Euskaltzaindiako onomastika arloko kide, hainbat urtez ikertu ditu Euskal Herriko saroiak eta kortak eta beraien garrantzia eta eragina mendialdeetako biztanleen ekonomia eta egunerokotasunean.

Aurrekari hauekin eta Euskaraldiaren baitan hitzaldia antolatu dugu Luis Mari Zalduarekin Derio Nekazaritza Eskolan hurrengo azaroaren 23rako, ostiralez. Hitzaldia eskolako areto nagusian 9:15tan hasiko da.

Saroiei eta kortei buruz gehiago jakiteko sakatu hemen (EU) eta hemen (ES).

"Valles Cruceños"etik Euskadirat

22052017

Bi aste hauetan, maiatzaren 15etik 26ra, Boliviako Valles Cruceños bailarako hainbat ordezkari politiko EAEko lehen sektorea bertatik bertara ezagutzeko bisitan dihardute.

Eusko Jaurlaritzak HAZI Fundazioaren bitartez zuzenduriko ekimenez eta Getxoko Zabalketa GKEarekin elkarlanean zuzendutako proiektuak, EAEn arrakastatsuak izan diren ekimenak Boliviako hamaika herriekin partekatu nahi dituzte.

Palentziako ETSIIAA eskolaren aurkezpena.

22052017

José Ignacio Calvo, Palentziako Escuela Técnica Superior de Ingenierías delakoaren Kanpo Harremaneko zuzendariordeak bere eskolak eskaintzen duen formakuntza eskaintza aurreko astelehenean azaldu zien gure ikasleei.

Artaburuen aletzea: Low-Tech-ari gorazarre.

24112017

Azken hilabete honetan artaburuak aletzeko gailu pare bat erosi ditugu.

Berauekin Ekoizpen Ekologikoko ikasleek eskuz maneiatutako -ohiko legez behar duen bezala ;-)- gailu hauek nola erabiltzen diren ikusteko eta frogatzeko aukera izan dute.

Gauzatutako lanaren testigu gisa, horren berri ematen duen argazki galeria honetan ikusgai dituzue. Esleitu diegun Creative Commons BY-SA lizentzia libreari esker eskuratu eta partekatu itzezu.

Eman izena Euskaraldian

YouTube NekaDerio Twitter NekaDerio Blog NekaDerio

iTAi, (Ikasleen Tratamendurako Aplikazio Informatikoa) EAEn irakasten diren Lanbide Heziketako zikloei buruzko informazioa denbora errealean eskaintzen duen tresna da: Zikloen plaza kopurua, hauetan parte hartu ahal izateko eskaturiko mozketa nota, hizkuntza eredua... tartean gure eskolakoak ere bai.

Sakatu dagokion logoaren gainean aplikaziora sartzeko.