2017-2018 ikasturtea

AURREMATRIKULA (Ekaina 5-16)

PLAZEN ESLEIPENA

Oharra: Bi zerrendak kontsultatzea ezinbestekoa da.

Zerrendak eskolako idazkaritzan kontsultatu ahalko dira.

• Behin-behineko zerrendak: uztailaren 6a.
  • Behin-betiko zerrendak: uztailaren 13a.

MATRIKULA

Lehen ikastaroetako ikaslegoa: Uztaila 13-19: Behin-betiko zerrendan agertzen bazara soilik.

Bigarren ikastaroetako ikaslegoa eta errepikatzaileak: Ekaina 12-Uztaila 3: Aurreko ikasturtearen behin-betiko notak dakizkizutenean soilik.

Jangelako kuota eta praktiketako materiala

Eskuratu ezazu ikasturte berrirako beharko duzun informazioa:

Titulua eskuratu

2016-17 ikasturteko ziurtagirien kostuen berri hemen kontsultatu dezakezu.

Sakatu hemen amaitutako zikloaren ziurtagiria jasotzeko behar duzun informazioa.

BERRIAK

2017-18 ikasturteko ongietorri gutuna

• 13072017 |

Datorren 2017-18 ikasturteari dagokion ongi etorri gutuna etxeetara iristen hasi da jada.

Bertan, ikasleek beraien praktiketako materiala lehenengo egunetik ekartzeko derrigorpena azaltzearekin batera, jangelako zerbitzua erabiltzeko informazioa jasoko dute.

Gutuna jaso ezean, sakatu azpikaldeko irudian:

[ARGAZKIAK] Ikasturte amaierako festa eta Julia Vargasen omenaldia

• 30052017 |

Aurreko ekainaren 2an gure eskolan bi zita garrantzitsu izan genituen.

Alde batetik, 2016-2017 ikasturtea amaitutzat eman zuen jaia eta bestetik, gure lagun eta lankide izan zen Julia Vargasi eskaini genion omenaldi xumea.

Eta horren guztiaren amaiera gisa, sukaldeko gure lankideek antolaturiko modakutxoa, gure ikasle den Victoren Mud Candies taldearen doinuez lagundurik.

Hau dena guztia, gure irudi bilduman ikusi, eskuratu eta partekatu daitezken hamaika argazkietan jaso genuen.

Milesker guztiei eta hurrengo urtera arte!!

2016-17 ikasturte amaiera festa

YouTube NekaDerio Twitter NekaDerio Blog NekaDerio

iTAi, (Ikasleen Tratamendurako Aplikazio Informatikoa) EAEn irakasten diren Lanbide Heziketako zikloei buruzko informazioa denbora errealean eskaintzen duen tresna da: Zikloen plaza kopurua, hauetan parte hartu ahal izateko eskaturiko mozketa nota, hizkuntza eredua... tartean gure eskolakoak ere bai.

Sakatu dagokion logoaren gainean aplikaziora sartzeko.