2018-2019 ikasturtea

Onarpen tramiteak

PLAZEN ESLEIPENA

Oharra: Bi zerrendak kontsultatzea ezinbestekoa da.

• Behin behineko zerrendak: Uztailaren 5a

Erregistratu zaitez lotura honetan zure eskaeraren egoera online kontsultatzeko.
    (Zerrendak eskolako idazkaritzan ere kontsultagai egongo dira).
  • Behin betiko zerrendak: Uztailaren 12a

MATRIKULA

Lehen ikastaroetako ikaslegoa: Uztaila 12-18: Behin betiko zerrendan agertzen bazara soilik.

Bigarren ikastaroetako ikaslegoa eta errepikatzaileak: Ekaina 11-Uztaila 2: Aurreko ikasturtearen behin-betiko notak dakizkizutenean soilik. (Aukeran, zatoz ekainaren 18tik aurrera matrikula egitera 1. mailako ikasleen aurrematrikulazio garaia ekiditeko).

Titulua eskuratu

Ate irekien jardunaldia: Maiatzaren 8a

• 20190410 |

2019ko ate irekien jardunaldia maiatzaren 8an 16:00etan gauzatuko dugu.

Bertaratzeko interesa duzuenok, izena eman ezazue mesedez gure eskolara deituaz:

94-4541421

Gure eskolara hurbilduko zaretenontzako, mapatxo honetan gure kokapena ikusi dezakezue:

Azpikaldeko irudian autobidetik gure eskolara bitarteko ibilbidea ikusi dezakezue:

[IKASTAROA]: Recepción, Almacenamiento y Tratamientos previos de la leche

21022019

Lanbiderekin elkarlanean 2019ko apiriletik ekainera arte luzatuko den "Recepción, Almacenamiento y Tratamientos previos de la leche" izenburupean Profesionaltasun Ziurtagiria eskuratzeko ikastaroa antolatu dugu.

SketchUp Pro 2018 martxoko ikastaroak

21022019

2019ko martxoan gure eskolan SketchUp Pro 2018 programaren maila oinarrizkoa eta aurreratua eskainiko ditugu.

Ikastaroak, GIS eta topografia kontuetan aditua den Argi Intxausti Cortadi irakasleak eskainiko ditu.

Baso aprobetxamenduen ikastaroak 2019

21122018

Durante el inicio de 2019 en nuestras instalaciones se van a impartir dos cursos sobre aprovechamientos forestales. Los cursos se imparten en colaboración con Lanbide y están enfocados a trabajadores en activo.

Los cursos se imparten en idioma español.

Zamudioko eskolako gaztetxoak gurean

17122018

Zamudioko herri ikastetxeko LHko 3. mailako gaztetxoekin urtero legez gure eskolan izaten dugun bisita aurreko ostiralean izan genuen.

Natura zaintzeko garrantziaz jabetzeko balio zuten hainbat tailer eta ginkana burutu zituztelarik, taldeetan banatuta ordu bateko iraupena izan behar zuen jarduna hiru orduetaraino luzatu zitzaigun eta gustora!

Urtaroak eskolako lorategietan

Lorategiaren esnatzea

Hauekin batera ateratako beste hamaika irudi hemen ikuskatu ditzazkezu.

iTAi, (Ikasleen Tratamendurako Aplikazio Informatikoa) EAEn irakasten diren Lanbide Heziketako zikloei buruzko informazioa denbora errealean eskaintzen duen tresna da: Zikloen plaza kopurua, hauetan parte hartu ahal izateko eskaturiko mozketa nota, hizkuntza eredua... tartean gure eskolakoak ere bai.

Sakatu dagokion logoaren gainean aplikaziora sartzeko.