2018-2019 ikasturtea

Onarpen tramiteak

PLAZEN ESLEIPENA

Oharra: Bi zerrendak kontsultatzea ezinbestekoa da.

• Behin behineko zerrendak: Uztailaren 5a

Erregistratu zaitez lotura honetan zure eskaeraren egoera online kontsultatzeko.
    (Zerrendak eskolako idazkaritzan ere kontsultagai egongo dira).
  • Behin betiko zerrendak: Uztailaren 12a

MATRIKULA

Lehen ikastaroetako ikaslegoa: Uztaila 12-18: Behin betiko zerrendan agertzen bazara soilik.

Bigarren ikastaroetako ikaslegoa eta errepikatzaileak: Ekaina 11-Uztaila 2: Aurreko ikasturtearen behin-betiko notak dakizkizutenean soilik. (Aukeran, zatoz ekainaren 18tik aurrera matrikula egitera 1. mailako ikasleen aurrematrikulazio garaia ekiditeko).

Titulua eskuratu

[Euskaraldia] Jakoba Errekondorekin hitzaldia

• 26112018 |

Ostiralean Luis Mari Zalduak eskaini zigun hitzaldi aberasgarriaren ondoren, biharko egunez eta asteartearekin, Jakoba Errekondoren txanda  izango dugu.

Hitzaldia "Nekazaritzaren eragina paisaiaren kudeaketan" izenburupean areto nagusian bihar asteartean 10:00etan gauzatuko da eta Jakoba Errekondo ingeniaria agronomoa, Euskadi Irratiko Landaberri saioko hizlaria, paisajista, BiziBaratzea webguneko adituak... eskainiko digu.

Paisajismoa eta ekoizpen ekologikoko zikloetako ikasleentzat bereziki interesgarria izango da. Besteentzako ere bai, jakina.

Biharko hitzaldia ere euskaraz izango da, jakina.

[Euskaraldia] Saroiak eta Kortak hitzaldia

15112018

Euskal Herriko mendialdeetan antzinatik egon da lurraldea antolatzeko eta kontrolatzeko beharra eta behar hori asetzeko XXI. mendera arte iritsi zaizkigun saroiak eta kortak horren testigu ditugu.

Saroi eta korten inguruan Euskal Herrian aditu bat badugu, hori Luis Mari Zaldua urnietarra dugu.

Euskal filologian doktore eta Euskaltzaindiako onomastika batzordeko kide, hainbat urtez ikertu ditu Euskal Herriko saroiak eta kortak eta beraien garrantzia eta eragina mendialdeetako biztanleen ekonomia eta egunerokotasunean.

Saroi eta korten gaiak gure eskolako ikasketekin oso harreman estua izanik, Euskaraldiaren baitan hitzaldia antolatu dugu Luis Mari Zalduarekin hurrengo azaroaren 23rako, ostiralez. Hitzaldia eskolako areto nagusian 9:15tan hasiko da eta euskaraz izango da.

Saroiei eta kortei buruz gehiago jakiteko sakatu hemen (EU) eta hemen (ES).

Borja Lópezen barazkitxoak: Ikasle ohi baten bereizgarria

02022018

Gure ikasle ohiek eskolan ikasitako gaiekin erlazionaturiko ekimenak martxan jartzen dituztenean poz handia hartzen dugu Derio Nekazaritza Eskolan. Eta ekimen hauek arrakastatsuak badira, zer esanik ez!

Borja López ikasle ohiak Artzentaleseko Górgolas auzoan 2012. urtean nekazaritza ekologikoaren irizpideak jarraituz barazkitxoak ekoizteko Artzentzales-EKO ekimena martxan jarri zuen.

Artaburuen aletzea: Low-Tech-ari gorazarre.

24112017

Azken hilabete honetan artaburuak aletzeko gailu pare bat erosi ditugu.

Berauekin Ekoizpen Ekologikoko ikasleek eskuz maneiatutako -ohiko legez behar duen bezala ;-)- gailu hauek nola erabiltzen diren ikusteko eta frogatzeko aukera izan dute.

Gauzatutako lanaren testigu gisa, horren berri ematen duen argazki galeria honetan ikusgai dituzue. Esleitu diegun Creative Commons BY-SA lizentzia libreari esker eskuratu eta partekatu itzezu.

Urtaroak eskolako lorategietan

Lorategiaren esnatzea

Hauekin batera ateratako beste hamaika irudi hemen ikuskatu ditzazkezu.

Twitter NekaDerio Facebook NekaDerio YouTube NekaDerio Blog NekaDerio

iTAi, (Ikasleen Tratamendurako Aplikazio Informatikoa) EAEn irakasten diren Lanbide Heziketako zikloei buruzko informazioa denbora errealean eskaintzen duen tresna da: Zikloen plaza kopurua, hauetan parte hartu ahal izateko eskaturiko mozketa nota, hizkuntza eredua... tartean gure eskolakoak ere bai.

Sakatu dagokion logoaren gainean aplikaziora sartzeko.