2019-2020 ikasturtea

Titulua eskuratu

Leioako Behargintzarekin elkarlanean

• 20190912 |

2019ko udaberrian Leioako BEHARGINTZAk gure eskolarekin elkarlanean herriko langabetuentzat lorezaintza ikastaroa antolatu zuen. Ikastaroa gure eskolako egoitzan eskaini zen.

Bertan jorratu zituzten lanak erakusten dituen bideoa honatx:

Irailaren 9a: Aurkezpen eguna

20190902

2019-20 ikasturteari dagokion aurkezpen eguna irailaren 9an 10:00etan izango da.

Aurkezpena areto nagusian izango da eta jarraian ikasleak tutorearekin gelara joango dira eta bertan 2019-20 ikasturtearen antolakuntza azalduko da.

Egun horretarako ikasle guztiek praktiketarako beharrezkoa den  materiala ekarri beharko dute:

LEHENENGO EGUNEAN EKARTZEA DERRIGORREZKOA DA. Materialaren zerrenda hemen ikusi dezakezu.

Jantokiko zerbitzua aukeratzen duten ikasleek klaseko lehenengo egunean erantsitako orria ekarri beharko dute.

Jangela zerbitzua eta aurkezpen gutuna

20190719

Gure eskolako jangela zerbitzua erabili nahiko bazenu, azpikaldean dagokizun zikloaren berezitasunak kontsultatu ditzazkezu.

Aldi berean, dagokizun zikloaren orria ikasturteko lehenengo egunean beteta ekarri ezazu.

Horrekin batera, 2019-2020 ikasturteari dagokion aurkezpen gutuna hemen eskuratu dezakezu.

2019-2020 matrikulazioa

20190704

Onartutakoen BEHIN BETIKO zerrenda jakiteko kontsultatu Ikasgunean.

Uztailaren 11-17: MATRIKULA (Uztailaren 11n onartutakoak soilik).

OHARRA: Matrikula gauzatzeko eskolara ezinbestean etorri behar duzu. Etortzerik ez baduzu eta adin nagusikoa bazara, beste pertsona bat baimendu behar duzu zure izenean egin dezan. Horretarako, baimen hau ekarri beharko du baimentzen duzun pertsonak.

UrratsBat 2019 Sariak

20190621

Atzoko egunez eta Sinisten badugu… sortuko dugulemapean Euskadiko Lanbide Heziketako XIII. Ekintzailetza Sariak banatu ziren.

Ikasle, irakasle eta enpresari berrien artean, ehunetik gora pertsona elkartu ginen Iurreta LHII ikastetxean gauzatu zen ekitaldian.

Sarien helburua urtero proiektu onenak nabarmentzea eta aintzatestea izaten da, Tknikak Euskadiko Lanbide Heziketako ikastetxeetan bultzatu eta koordinatzen dituen ekintzailetza-programetako bakoitzaren barruan; zehazki, Urratsbat, Ikasenpresa e Irekin programak.

Ikasgunea