2019-2020 ikasturtea

Onarpen tramiteak

AURREMATRIKULA

Lehen ikastaroetako ikaslegoa: Ekaina 3-14, 8:00-14:00.

MATRIKULA

Lehen ikastaroetako ikaslegoa: Ekaina 3-14.

Bigarren ikastaroetako ikaslegoa eta errepikatzaileak: Ekaina 10-Uztaila 1: Aurreko ikasturtearen behin-betiko notak dakizkizutenean soilik. (Aukeran, zatoz ekainaren 15tik aurrera matrikula egitera 1. mailako ikasleen aurrematrikulazio garaia ekiditeko).

Titulua eskuratu

Aurrematrikula epea ekainaren 3tik 14ra

• 20190529 |

Datorren ekainaren 3an eta astelehenarekin aurrematrikula epea irekiko da EAEko Lanbide Heziketako ikastetxe guztietan.

Bete beharreko baldintzak eta aurrematrikulako egutegia Hezkuntza Saileko atarian hemen ikuskatu ditzazkezu.

GOGOAN IZAN: Uztailean matrikulatzeko aukera izan dezazun orain aurrematrikula egitea EZINBESTEKOA DA.

GOGOAN IZAN (bis): Kontsultatu Ikaslaneko aldizkarian zikloen eskaintza.

Zalantzarik baduzu, deitu gure eskolara eta zalantzak argituko dizkizugu:

Praktika egokiak ezagutuz ekintzailetza sustatzen

20190514

Ikasketak amaitu ondoren lan merkatura jauzia egin nahi duten EAEko ikasleek Ekingune Tknikak sustatzen duen UrratsBat programaren babesa dute atzetik.

Gaurko egunean eta gure eskolan antolatu dugun ekintzailetza jardunaldiaren baitan #UrratsBat programaren nondik norakoak gure eskolako Isusko Llodiok eskaini dizkigu.
Aldiz, HAZI Fundazioan ekintzailetza laguntzen berri emateko Leire Zaballaren laguntza izan dugu.

Hori gutxi balitz, Bizkaiko Foru Aldundian lur bankua kudeatzen duen Aritz Bilbaok Aldundiak lehen sektorera jauzia egin nahi duten gazteentzako eskura dauden lur sail bat eskuratzeko bete beharreko baldintzak eta berezitasunak azaldu dizkigu.

Ekintzailetza eguna: Maiatzaren 14a

20190410

Tknikak sustatzen duen eta gure eskolan jarraitzen dugun Urratsbat programaren baitan, hurrengo maiatzaren 14an asteartearekin, pertsona ekintzailearen eguna antolatu dugu.

Berez, gure irakaslegoak bere enpresa proiektua martxan jartzeko eskura dituen baliabide eta tresnak azaltzen zaizkio.

Jardunaldiaren aurkezpenean hauek izango dira partehartzaileak:

Ate irekien jardunaldia: Maiatzaren 8a

20190410

2019ko ate irekien jardunaldia maiatzaren 8an 16:00etan gauzatuko dugu.

Bertaratzeko interesa duzuenok, izena eman ezazue mesedez gure eskolara deituaz:

[IKASTAROA]: Recepción, Almacenamiento y Tratamientos previos de la leche

21022019

Lanbiderekin elkarlanean 2019ko apiriletik ekainera arte luzatuko den "Recepción, Almacenamiento y Tratamientos previos de la leche" izenburupean Profesionaltasun Ziurtagiria eskuratzeko ikastaroa antolatu dugu.

Urtaroak eskolako lorategietan

Lorategiaren esnatzea

Hauekin batera ateratako beste hamaika irudi hemen ikuskatu ditzazkezu.

iTAi, (Ikasleen Tratamendurako Aplikazio Informatikoa) EAEn irakasten diren Lanbide Heziketako zikloei buruzko informazioa denbora errealean eskaintzen duen tresna da: Zikloen plaza kopurua, hauetan parte hartu ahal izateko eskaturiko mozketa nota, hizkuntza eredua... tartean gure eskolakoak ere bai.

Sakatu dagokion logoaren gainean aplikaziora sartzeko.