2019-2020 ikasturtea

Titulua eskuratu

Praktika egokiak ezagutuz ekintzailetza sustatzen

• 20190514 |

Ikasketak amaitu ondoren lan merkatura jauzia egin nahi duten EAEko ikasleek Ekingune Tknikak sustatzen duen UrratsBat programaren babesa dute atzetik.

Gaurko egunean eta gure eskolan antolatu dugun ekintzailetza jardunaldiaren baitan #UrratsBat programaren nondik norakoak gure eskolako Isusko Llodiok eskaini dizkigu.
Aldiz, HAZI Fundazioan ekintzailetza laguntzen berri emateko Leire Zaballaren laguntza izan dugu.

Hori gutxi balitz, Bizkaiko Foru Aldundian lur bankua kudeatzen duen Aritz Bilbaok Aldundiak lehen sektorera jauzia egin nahi duten gazteentzako eskura dauden lur sail bat eskuratzeko bete beharreko baldintzak eta berezitasunak azaldu dizkigu.

Saioa eskolan irakasten diren lau zikloetako lehenengo mailetako ikasleei zuzendu dugularik, azalpen teorikoen ondoren taldeka kasu praktikoak landu dituzte.

Baratzea landatzea edo lorategi bat zaintzeaz haratago, baimenak, kontu administratiboak eta "zenbakiak" ere gure ikasgaiak direlako eta berauk ezagutu eta erabiltzea lanean hasten direnen eguneroko ogia izango dira.

Hemen gauzkazue laguntzeko prest!

Ekintzailetza eguna: Maiatzaren 14a

20190410

Tknikak sustatzen duen eta gure eskolan jarraitzen dugun Urratsbat programaren baitan, hurrengo maiatzaren 14an asteartearekin, pertsona ekintzailearen eguna antolatu dugu.

Berez, gure irakaslegoak bere enpresa proiektua martxan jartzeko eskura dituen baliabide eta tresnak azaltzen zaizkio.

Jardunaldiaren aurkezpenean hauek izango dira partehartzaileak:

Ate irekien jardunaldia: Maiatzaren 8a

20190410

2019ko ate irekien jardunaldia maiatzaren 8an 16:00etan gauzatuko dugu.

Bertaratzeko interesa duzuenok, izena eman ezazue mesedez gure eskolara deituaz:

[IKASTAROA]: Recepción, Almacenamiento y Tratamientos previos de la leche

21022019

Lanbiderekin elkarlanean 2019ko apiriletik ekainera arte luzatuko den "Recepción, Almacenamiento y Tratamientos previos de la leche" izenburupean Profesionaltasun Ziurtagiria eskuratzeko ikastaroa antolatu dugu.

SketchUp Pro 2018 martxoko ikastaroak

21022019

2019ko martxoan gure eskolan SketchUp Pro 2018 programaren maila oinarrizkoa eta aurreratua eskainiko ditugu.

Ikastaroak, GIS eta topografia kontuetan aditua den Argi Intxausti Cortadi irakasleak eskainiko ditu.

Ikasgunea