2019-2020 ikasturtea

Titulua eskuratu

Borja Lópezen barazkitxoak: Ikasle ohi baten bereizgarria

• 02022018 |

Gure ikasle ohiek eskolan ikasitako gaiekin erlazionaturiko ekimenak martxan jartzen dituztenean poz handia hartzen dugu Derio Nekazaritza Eskolan. Eta ekimen hauek arrakastatsuak badira, zer esanik ez!

Borja López ikasle ohiak Artzentaleseko Górgolas auzoan 2012. urtean nekazaritza ekologikoaren irizpideak jarraituz barazkitxoak ekoizteko Artzentzales-EKO ekimena martxan jarri zuen.

Borjaren ekimenak ETB2ko "A bocados" saioaren arreta bereganatu zuen eta hori aitzaki gisa, bere etxean grabatutako saioa erakusteko parada dugu.

Aipaturiko saioan, Artzentales-EKOk jatetxeei zuzenduriko barazkitxoen ekoizpenean duen espezializazioa azaltzen digu Borjak:

2013. urtean gure ikaslegoak Artzentales-EKOren xehetasunak bertatik bertara ezagutzen aukera izan zuelarik, honatx bertan hartutako irudi galeria:

Baratza

Artaburuen aletzea: Low-Tech-ari gorazarre.

24112017

Azken hilabete honetan artaburuak aletzeko gailu pare bat erosi ditugu.

Berauekin Ekoizpen Ekologikoko ikasleek eskuz maneiatutako -ohiko legez behar duen bezala ;-)- gailu hauek nola erabiltzen diren ikusteko eta frogatzeko aukera izan dute.

Gauzatutako lanaren testigu gisa, horren berri ematen duen argazki galeria honetan ikusgai dituzue. Esleitu diegun Creative Commons BY-SA lizentzia libreari esker eskuratu eta partekatu itzezu.

2017ko udazkena: Praktikatuz ikasten dugu

30102017

Gure eskolan praktikak gauzatzea da lanpostu batetarako ikaslegoa trebatzeko daukagun tresnarik eraginkorrena.

Aurreko ostirala 20ko goizean, Paisajismoaren 2. mailako eta Lorezaintzako 1. mailako ikaslegoak gure eskolako irakasleen gidaritzapean praktikak gauzatu zituzten eskolako lorategietan.

[ARGAZKIAK] Ikasturte amaierako festa eta Julia Vargasen omenaldia

10062017

Aurreko ekainaren 2an gure eskolan bi zita garrantzitsu izan genituen.

Alde batetik, 2016-2017 ikasturtea amaitutzat eman zuen jaia eta bestetik, gure lagun eta lankide izan zen Julia Vargasi eskaini genion omenaldi xumea.

Eta horren guztiaren amaiera gisa, sukaldeko gure lankideek antolaturiko modakutxoa, gure ikasle den Victoren Mud Candies taldearen doinuez lagundurik.

2017-18 ikasturteko ongietorri gutuna

13072017

Datorren 2017-18 ikasturteari dagokion ongi etorri gutuna etxeetara iristen hasi da jada

Bertan, ikasleek beraien praktiketako materiala lehenengo egunetik ekartzeko derrigorpena azaltzearekin batera, jangelako zerbitzua erabiltzeko informazioa jasoko dute.

Ikasgunea