2019-2020 ikasturtea

Drone erakustaldia basogintzako ikasleekin

• 2015-09-20 |
  • admin

Gure eskolako basogintza zikloko bigarren mailako ikasleekin drone erakustaldi interesgarria izan genuen aurreko ostiralean.

HAZI korporazioak antolaturik, Murgia eta Derio eskoletako basogintza zikloetako ikasleak Leica Geosystems enpresako teknikarien eskutik punta puntako basogintzako neurketa baliabideen erabilpena ikusteko aukera izan zuten: GPS estazioa, dronea, eskaneo gailua... Saioan hartutako hainbat argazki gure Flickr gunean CC-BY-SA baimenpean eskuragarri dituzue:

Aibotix X6 dronea Dimako aireportuan

Eskerrak eman nahi dizkiegu saioa gauzatzeko guregana gerturatu ziren Leicako Iván, Juan eta Ibairi gure galderak erantzuteagatik eta HAZI korporazioko Alejandrori saioa antolatzeagatik.

Goxatu Lurra aldizkaria, 1. alea.

18032015

Eskuragarri dugu jada Baso eta Natura Ingurunea Goi Zikloko 2. mailako ikasleek landutako aldizkari elektronikoa: Goxatu Lurra.

2018-2019ko bekak

12102018

El plazo para la solicitud de las becas se inició ayer lúnes y estará abierto hasta el 19 de octubre.

En secretaría ya se pueden recoger los impresos. También existe la opción de realizar la solicitud online.

2015-16 ikasturterako behin-betiko onartuen zerrenda

15-07-2015

2015-2016 ikasturterako zikloetako behin betiko onartuen zerrendak .pdf gisa lotura hauetan klikatuaz deskargatu ditzazkezue:

Ikasgunea