2018-2019 ikasturtea

Onarpen tramiteak

PLAZEN ESLEIPENA

Oharra: Bi zerrendak kontsultatzea ezinbestekoa da.

• Behin behineko zerrendak: Uztailaren 5a

Erregistratu zaitez lotura honetan zure eskaeraren egoera online kontsultatzeko.
    (Zerrendak eskolako idazkaritzan ere kontsultagai egongo dira).
  • Behin betiko zerrendak: Uztailaren 12a

MATRIKULA

Lehen ikastaroetako ikaslegoa: Uztaila 12-18: Behin betiko zerrendan agertzen bazara soilik.

Bigarren ikastaroetako ikaslegoa eta errepikatzaileak: Ekaina 11-Uztaila 2: Aurreko ikasturtearen behin-betiko notak dakizkizutenean soilik. (Aukeran, zatoz ekainaren 18tik aurrera matrikula egitera 1. mailako ikasleen aurrematrikulazio garaia ekiditeko).

Titulua eskuratu

2017ko udazkena: Praktikatuz ikasten dugu

• 30102017 |

Gure eskolan praktikak gauzatzea da lanpostu batetarako ikaslegoa trebatzeko daukagun tresnarik eraginkorrena.

Aurreko ostirala 20ko goizean, Paisajismoaren 2. mailako eta Lorezaintzako 1. mailako ikaslegoak gure eskolako irakasleen gidaritzapean praktikak gauzatu zituzten eskolako lorategietan.

Gauzatutako lanaren testigu gisa, horren berri ematen duen irudi galeria honetan ikusgai dituzue. Esleitu diegun Creative Commons BY-SA lizentzia libreari esker eskuratu eta partekatu itzezu.

Jardineritzako praktikak

[ARGAZKIAK] Ikasturte amaierako festa eta Julia Vargasen omenaldia

10062017

Aurreko ekainaren 2an gure eskolan bi zita garrantzitsu izan genituen.

Alde batetik, 2016-2017 ikasturtea amaitutzat eman zuen jaia eta bestetik, gure lagun eta lankide izan zen Julia Vargasi eskaini genion omenaldi xumea.

Eta horren guztiaren amaiera gisa, sukaldeko gure lankideek antolaturiko modakutxoa, gure ikasle den Victoren Mud Candies taldearen doinuez lagundurik.

2017-18 ikasturteko ongietorri gutuna

13072017

Datorren 2017-18 ikasturteari dagokion ongi etorri gutuna etxeetara iristen hasi da jada

Bertan, ikasleek beraien praktiketako materiala lehenengo egunetik ekartzeko derrigorpena azaltzearekin batera, jangelako zerbitzua erabiltzeko informazioa jasoko dute.

Palentziako ETSIIAA eskolaren aurkezpena.

22052017

José Ignacio Calvo, Palentziako Escuela Técnica Superior de Ingenierías delakoaren Kanpo Harremaneko zuzendariordeak bere eskolak eskaintzen duen formakuntza eskaintza aurreko astelehenean azaldu zien gure ikasleei.

Urtaroak eskolako lorategietan

Lorategiaren esnatzea

Hauekin batera ateratako beste hamaika irudi hemen ikuskatu ditzazkezu.

Twitter NekaDerio Facebook NekaDerio YouTube NekaDerio Blog NekaDerio

iTAi, (Ikasleen Tratamendurako Aplikazio Informatikoa) EAEn irakasten diren Lanbide Heziketako zikloei buruzko informazioa denbora errealean eskaintzen duen tresna da: Zikloen plaza kopurua, hauetan parte hartu ahal izateko eskaturiko mozketa nota, hizkuntza eredua... tartean gure eskolakoak ere bai.

Sakatu dagokion logoaren gainean aplikaziora sartzeko.