2018-2019 ikasturtea

Onarpen tramiteak

PLAZEN ESLEIPENA

Oharra: Bi zerrendak kontsultatzea ezinbestekoa da.

• Behin behineko zerrendak: Uztailaren 5a

Erregistratu zaitez lotura honetan zure eskaeraren egoera online kontsultatzeko.
    (Zerrendak eskolako idazkaritzan ere kontsultagai egongo dira).
  • Behin betiko zerrendak: Uztailaren 12a

MATRIKULA

Lehen ikastaroetako ikaslegoa: Uztaila 12-18: Behin betiko zerrendan agertzen bazara soilik.

Bigarren ikastaroetako ikaslegoa eta errepikatzaileak: Ekaina 11-Uztaila 2: Aurreko ikasturtearen behin-betiko notak dakizkizutenean soilik. (Aukeran, zatoz ekainaren 18tik aurrera matrikula egitera 1. mailako ikasleen aurrematrikulazio garaia ekiditeko).

Titulua eskuratu

[ARGAZKIAK] Ikasturte amaierako festa eta Julia Vargasen omenaldia

• 10062017 |

Aurreko ekainaren 2an gure eskolan bi zita garrantzitsu izan genituen.

Alde batetik, 2016-2017 ikasturtea amaitutzat eman zuen jaia eta bestetik, gure lagun eta lankide izan zen Julia Vargasi eskaini genion omenaldi xumea.

Eta horren guztiaren amaiera gisa, sukaldeko gure lankideek antolaturiko modakutxoa, gure ikasle den Victoren Mud Candies taldearen doinuez lagundurik.

2017-18 ikasturteko ongietorri gutuna

13072017

Datorren 2017-18 ikasturteari dagokion ongi etorri gutuna etxeetara iristen hasi da jada

Bertan, ikasleek beraien praktiketako materiala lehenengo egunetik ekartzeko derrigorpena azaltzearekin batera, jangelako zerbitzua erabiltzeko informazioa jasoko dute.

Palentziako ETSIIAA eskolaren aurkezpena.

22052017

José Ignacio Calvo, Palentziako Escuela Técnica Superior de Ingenierías delakoaren Kanpo Harremaneko zuzendariordeak bere eskolak eskaintzen duen formakuntza eskaintza aurreko astelehenean azaldu zien gure ikasleei.

"Valles Cruceños"etik Euskadirat

22052017

Bi aste hauetan, maiatzaren 15etik 26ra, Boliviako Valles Cruceños bailarako hainbat ordezkari politiko EAEko lehen sektorea bertatik bertara ezagutzeko bisitan dihardute.

Eusko Jaurlaritzak HAZI Fundazioaren bitartez zuzenduriko ekimenez eta Getxoko Zabalketa GKEarekin elkarlanean zuzendutako proiektuak, EAEn arrakastatsuak izan diren ekimenak Boliviako hamaika herriekin partekatu nahi dituzte.

Txorierriko I. Enplegu Azoka

31102017

Txorierriko ikastetxeetako ikaslegoa eta enpresak elkarren berri izateko balioko duen jardunaldia antolatu da hurrengo azaroaren 30erako.

Txorierriko Mankomunitatearen sustapen ekonomikoko zerbitzuak antolaturik, Txorierriko I. Enplegu Azoka gauzatuko da Derioko Kulturbikan.

Urtaroak eskolako lorategietan

Lorategiaren esnatzea

Hauekin batera ateratako beste hamaika irudi hemen ikuskatu ditzazkezu.

iTAi, (Ikasleen Tratamendurako Aplikazio Informatikoa) EAEn irakasten diren Lanbide Heziketako zikloei buruzko informazioa denbora errealean eskaintzen duen tresna da: Zikloen plaza kopurua, hauetan parte hartu ahal izateko eskaturiko mozketa nota, hizkuntza eredua... tartean gure eskolakoak ere bai.

Sakatu dagokion logoaren gainean aplikaziora sartzeko.