2019-2020 ikasturtea

Onarpen tramiteak

AURREMATRIKULA

Lehen ikastaroetako ikaslegoa: Ekaina 3-14, 8:00-14:00.

MATRIKULA

Lehen ikastaroetako ikaslegoa: Ekaina 3-14.

Bigarren ikastaroetako ikaslegoa eta errepikatzaileak: Ekaina 10-Uztaila 1: Aurreko ikasturtearen behin-betiko notak dakizkizutenean soilik. (Aukeran, zatoz ekainaren 15tik aurrera matrikula egitera 1. mailako ikasleen aurrematrikulazio garaia ekiditeko).

Titulua eskuratu

Etengabeko formakuntza ikastaroak [2018ko udazkena]

• 27102018 |

Borja Lópezen barazkitxoak: Ikasle ohi baten bereizgarria

02022018

Gure ikasle ohiek eskolan ikasitako gaiekin erlazionaturiko ekimenak martxan jartzen dituztenean poz handia hartzen dugu Derio Nekazaritza Eskolan. Eta ekimen hauek arrakastatsuak badira, zer esanik ez!

Borja López ikasle ohiak Artzentaleseko Górgolas auzoan 2012. urtean nekazaritza ekologikoaren irizpideak jarraituz barazkitxoak ekoizteko Artzentzales-EKO ekimena martxan jarri zuen.

Artaburuen aletzea: Low-Tech-ari gorazarre.

24112017

Azken hilabete honetan artaburuak aletzeko gailu pare bat erosi ditugu.

Berauekin Ekoizpen Ekologikoko ikasleek eskuz maneiatutako -ohiko legez behar duen bezala ;-)- gailu hauek nola erabiltzen diren ikusteko eta frogatzeko aukera izan dute.

Gauzatutako lanaren testigu gisa, horren berri ematen duen argazki galeria honetan ikusgai dituzue. Esleitu diegun Creative Commons BY-SA lizentzia libreari esker eskuratu eta partekatu itzezu.

2017ko udazkena: Praktikatuz ikasten dugu

30102017

Gure eskolan praktikak gauzatzea da lanpostu batetarako ikaslegoa trebatzeko daukagun tresnarik eraginkorrena.

Aurreko ostirala 20ko goizean, Paisajismoaren 2. mailako eta Lorezaintzako 1. mailako ikaslegoak gure eskolako irakasleen gidaritzapean praktikak gauzatu zituzten eskolako lorategietan.

[ARGAZKIAK] Ikasturte amaierako festa eta Julia Vargasen omenaldia

10062017

Aurreko ekainaren 2an gure eskolan bi zita garrantzitsu izan genituen.

Alde batetik, 2016-2017 ikasturtea amaitutzat eman zuen jaia eta bestetik, gure lagun eta lankide izan zen Julia Vargasi eskaini genion omenaldi xumea.

Eta horren guztiaren amaiera gisa, sukaldeko gure lankideek antolaturiko modakutxoa, gure ikasle den Victoren Mud Candies taldearen doinuez lagundurik.

Urtaroak eskolako lorategietan

Lorategiaren esnatzea

Hauekin batera ateratako beste hamaika irudi hemen ikuskatu ditzazkezu.

iTAi, (Ikasleen Tratamendurako Aplikazio Informatikoa) EAEn irakasten diren Lanbide Heziketako zikloei buruzko informazioa denbora errealean eskaintzen duen tresna da: Zikloen plaza kopurua, hauetan parte hartu ahal izateko eskaturiko mozketa nota, hizkuntza eredua... tartean gure eskolakoak ere bai.

Sakatu dagokion logoaren gainean aplikaziora sartzeko.