2018-2019 ikasturtea

Onarpen tramiteak

PLAZEN ESLEIPENA

Oharra: Bi zerrendak kontsultatzea ezinbestekoa da.

• Behin behineko zerrendak: Uztailaren 5a

Erregistratu zaitez lotura honetan zure eskaeraren egoera online kontsultatzeko.
    (Zerrendak eskolako idazkaritzan ere kontsultagai egongo dira).
  • Behin betiko zerrendak: Uztailaren 12a

MATRIKULA

Lehen ikastaroetako ikaslegoa: Uztaila 12-18: Behin betiko zerrendan agertzen bazara soilik.

Bigarren ikastaroetako ikaslegoa eta errepikatzaileak: Ekaina 11-Uztaila 2: Aurreko ikasturtearen behin-betiko notak dakizkizutenean soilik. (Aukeran, zatoz ekainaren 18tik aurrera matrikula egitera 1. mailako ikasleen aurrematrikulazio garaia ekiditeko).

Titulua eskuratu

Txorierriko I. Enplegu Azoka

• 31102017 |

Txorierriko ikastetxeetako ikaslegoa eta enpresak elkarren berri izateko balioko duen jardunaldia antolatu da hurrengo azaroaren 30erako.

Txorierriko Mankomunitatearen sustapen ekonomikoko zerbitzuak antolaturik, Txorierriko I. Enplegu Azoka gauzatuko da Derioko Kulturbikan.

Gure eskola ere partehartzaileen artean izango delarik, bertan Derio Nekazaritza Eskolako formakuntza eskaintzaren berri ere emateko aukera izango dugu.

Antolaturik dauden hitzaldiei erreparatuta, hitzaldien %100a gazteleraz gauzatuko direla dirudi.

"Valles Cruceños"etik Euskadirat

22052017

Bi aste hauetan, maiatzaren 15etik 26ra, Boliviako Valles Cruceños bailarako hainbat ordezkari politiko EAEko lehen sektorea bertatik bertara ezagutzeko bisitan dihardute.

Eusko Jaurlaritzak HAZI Fundazioaren bitartez zuzenduriko ekimenez eta Getxoko Zabalketa GKEarekin elkarlanean zuzendutako proiektuak, EAEn arrakastatsuak izan diren ekimenak Boliviako hamaika herriekin partekatu nahi dituzte.

Drone erakustaldia basogintzako ikasleekin

2015-09-20

Gure eskolako basogintza zikloko bigarren mailako ikasleekin drone erakustaldi interesgarria izan genuen aurreko ostiralean.

Goxatu Lurra aldizkaria, 1. alea.

18032015

Eskuragarri dugu jada Baso eta Natura Ingurunea Goi Zikloko 2. mailako ikasleek landutako aldizkari elektronikoa: Goxatu Lurra.

Urtaroak eskolako lorategietan

Lorategiaren esnatzea

Hauekin batera ateratako beste hamaika irudi hemen ikuskatu ditzazkezu.

Twitter NekaDerio Facebook NekaDerio YouTube NekaDerio Blog NekaDerio

iTAi, (Ikasleen Tratamendurako Aplikazio Informatikoa) EAEn irakasten diren Lanbide Heziketako zikloei buruzko informazioa denbora errealean eskaintzen duen tresna da: Zikloen plaza kopurua, hauetan parte hartu ahal izateko eskaturiko mozketa nota, hizkuntza eredua... tartean gure eskolakoak ere bai.

Sakatu dagokion logoaren gainean aplikaziora sartzeko.