2018-2019 ikasturtea

Onarpen tramiteak

PLAZEN ESLEIPENA

Oharra: Bi zerrendak kontsultatzea ezinbestekoa da.

• Behin behineko zerrendak: Uztailaren 5a

Erregistratu zaitez lotura honetan zure eskaeraren egoera online kontsultatzeko.
    (Zerrendak eskolako idazkaritzan ere kontsultagai egongo dira).
  • Behin betiko zerrendak: Uztailaren 12a

MATRIKULA

Lehen ikastaroetako ikaslegoa: Uztaila 12-18: Behin betiko zerrendan agertzen bazara soilik.

Bigarren ikastaroetako ikaslegoa eta errepikatzaileak: Ekaina 11-Uztaila 2: Aurreko ikasturtearen behin-betiko notak dakizkizutenean soilik. (Aukeran, zatoz ekainaren 18tik aurrera matrikula egitera 1. mailako ikasleen aurrematrikulazio garaia ekiditeko).

Titulua eskuratu

2018-2019ko bekak

• 12102018 |

El plazo para la solicitud de las becas se inició ayer lúnes y estará abierto hasta el 19 de octubre.

En secretaría ya se pueden recoger los impresos. También existe la opción de realizar la solicitud online.

En el portal del Departamento de Educación está toda la información sobre ésta convocatoria.

2015-16 ikasturterako behin-betiko onartuen zerrenda

15-07-2015

2015-2016 ikasturterako zikloetako behin betiko onartuen zerrendak .pdf gisa lotura hauetan klikatuaz deskargatu ditzazkezue:

Ate irekien jardunaldia: Maiatzaren 23an.

2018-03-20

Aurtengo ate irekien jardunaldira etortzeko asmoa baduzu, bete mesedez formularioa:

2016-17 ikasturteko beka deialdia

2016-10-05

Aurten eta berrikuntza gisa, eskatzaileei ez zaie paper formatuko eskaerarik banatuko; eskaera gauzatzeko hiru bide dituzue horretarako:

Urtaroak eskolako lorategietan

Lorategiaren esnatzea

Hauekin batera ateratako beste hamaika irudi hemen ikuskatu ditzazkezu.

Twitter NekaDerio Facebook NekaDerio YouTube NekaDerio Blog NekaDerio

iTAi, (Ikasleen Tratamendurako Aplikazio Informatikoa) EAEn irakasten diren Lanbide Heziketako zikloei buruzko informazioa denbora errealean eskaintzen duen tresna da: Zikloen plaza kopurua, hauetan parte hartu ahal izateko eskaturiko mozketa nota, hizkuntza eredua... tartean gure eskolakoak ere bai.

Sakatu dagokion logoaren gainean aplikaziora sartzeko.