2018-2019 ikasturtea

Onarpen tramiteak

PLAZEN ESLEIPENA

Oharra: Bi zerrendak kontsultatzea ezinbestekoa da.

• Behin behineko zerrendak: Uztailaren 5a

Erregistratu zaitez lotura honetan zure eskaeraren egoera online kontsultatzeko.
    (Zerrendak eskolako idazkaritzan ere kontsultagai egongo dira).
  • Behin betiko zerrendak: Uztailaren 12a

MATRIKULA

Lehen ikastaroetako ikaslegoa: Uztaila 12-18: Behin betiko zerrendan agertzen bazara soilik.

Bigarren ikastaroetako ikaslegoa eta errepikatzaileak: Ekaina 11-Uztaila 2: Aurreko ikasturtearen behin-betiko notak dakizkizutenean soilik. (Aukeran, zatoz ekainaren 18tik aurrera matrikula egitera 1. mailako ikasleen aurrematrikulazio garaia ekiditeko).

Titulua eskuratu

Ikasturte amaiera jaia eta Julia Vargas irakaslea oroimenean

• 30052017 |

Ostiral honetan, ekainaren 2an, bi zita garrantzitsu izango ditugu gure eskolan.

Ikasturte amaiera

Lehena, 2016-2017 ikasturteari amaiera emateko Derio Nekazaritza Eskolako hezkuntza komunitate ororentzako antolatu dugun jai ospakizuna da.

Arratsaldeko 16:00etan hasiko dugu eta ospakizuna girotzeko, 17:30etan Mud Candies talde bilbotarra gurekin izango dugu. Gure ikaslea den Victor bertako baxujotzailea dugu.

Julia Vargas irakasleari omenaldia

Aurtengo neguan joan zaigun Julia Vargas irakaslea gogoan izan nahi dugu ostiralerako antolatu dugun omenaldian. Ekimen xumea izango da eta gurekin hainbat urtez irakasle zein langile izan dugun lankide eta laguna gogora ekarri nahi dugu.

Omenaldiari amaiera emateko, luncha izango dugu eta mokadutxo bat aukera izango dugu.

Drone erakustaldia basogintzako ikasleekin

2015-09-20

Gure eskolako basogintza zikloko bigarren mailako ikasleekin drone erakustaldi interesgarria izan genuen aurreko ostiralean.

Goxatu Lurra aldizkaria, 1. alea.

18032015

Eskuragarri dugu jada Baso eta Natura Ingurunea Goi Zikloko 2. mailako ikasleek landutako aldizkari elektronikoa: Goxatu Lurra.

2018-2019ko bekak

12102018

El plazo para la solicitud de las becas se inició ayer lúnes y estará abierto hasta el 19 de octubre.

En secretaría ya se pueden recoger los impresos. También existe la opción de realizar la solicitud online.

Urtaroak eskolako lorategietan

Lorategiaren esnatzea

Hauekin batera ateratako beste hamaika irudi hemen ikuskatu ditzazkezu.

iTAi, (Ikasleen Tratamendurako Aplikazio Informatikoa) EAEn irakasten diren Lanbide Heziketako zikloei buruzko informazioa denbora errealean eskaintzen duen tresna da: Zikloen plaza kopurua, hauetan parte hartu ahal izateko eskaturiko mozketa nota, hizkuntza eredua... tartean gure eskolakoak ere bai.

Sakatu dagokion logoaren gainean aplikaziora sartzeko.