2019-2020 ikasturtea

Titulua eskuratu

Palentziako ETSIIAA eskolaren aurkezpena.

• 22052017 |

José Ignacio Calvo, Palentziako Escuela Técnica Superior de Ingenierías delakoaren Kanpo Harremaneko zuzendariordeak bere eskolak eskaintzen duen formakuntza eskaintza aurreko astelehenean azaldu zien gure ikasleei.

"Valles Cruceños"etik Euskadirat

22052017

Bi aste hauetan, maiatzaren 15etik 26ra, Boliviako Valles Cruceños bailarako hainbat ordezkari politiko EAEko lehen sektorea bertatik bertara ezagutzeko bisitan dihardute.

Eusko Jaurlaritzak HAZI Fundazioaren bitartez zuzenduriko ekimenez eta Getxoko Zabalketa GKEarekin elkarlanean zuzendutako proiektuak, EAEn arrakastatsuak izan diren ekimenak Boliviako hamaika herriekin partekatu nahi dituzte.

Txorierriko I. Enplegu Azoka

31102017

Txorierriko ikastetxeetako ikaslegoa eta enpresak elkarren berri izateko balioko duen jardunaldia antolatu da hurrengo azaroaren 30erako.

Txorierriko Mankomunitatearen sustapen ekonomikoko zerbitzuak antolaturik, Txorierriko I. Enplegu Azoka gauzatuko da Derioko Kulturbikan.

Ikasgunea