2019-2020 ikasturtea

Onarpen tramiteak

AURREMATRIKULA

Lehen ikastaroetako ikaslegoa: Ekaina 3-14, 8:00-14:00.

MATRIKULA

Lehen ikastaroetako ikaslegoa: Ekaina 3-14.

Bigarren ikastaroetako ikaslegoa eta errepikatzaileak: Ekaina 10-Uztaila 1: Aurreko ikasturtearen behin-betiko notak dakizkizutenean soilik. (Aukeran, zatoz ekainaren 15tik aurrera matrikula egitera 1. mailako ikasleen aurrematrikulazio garaia ekiditeko).

Titulua eskuratu

Eguberriko jaiaren argazkiak!

• 2017-01-24 |
  • admin

Berandu, bainan hemen dira 2016. urtea agurtzeko gure eskolan antolatu genituen ekitaldietako argazkiak.

Sokatira, oskol bilketa, hamaiketakoa, bertsolariak... bilatu eta CC-BY-SA baimen libreari esker eskuratu ezazu nahi duzuna.

Eguberriko jaia 2016

2016-17 ikasturteko beka deialdia

2016-10-05

Aurten eta berrikuntza gisa, eskatzaileei ez zaie paper formatuko eskaerarik banatuko; eskaera gauzatzeko hiru bide dituzue horretarako:

Ate irekien jardunaldia: Maiatzaren 23an.

2018-03-20

Aurtengo ate irekien jardunaldira etortzeko asmoa baduzu, bete mesedez formularioa:

Urtaroak eskolako lorategietan

Lorategiaren esnatzea

Hauekin batera ateratako beste hamaika irudi hemen ikuskatu ditzazkezu.

iTAi, (Ikasleen Tratamendurako Aplikazio Informatikoa) EAEn irakasten diren Lanbide Heziketako zikloei buruzko informazioa denbora errealean eskaintzen duen tresna da: Zikloen plaza kopurua, hauetan parte hartu ahal izateko eskaturiko mozketa nota, hizkuntza eredua... tartean gure eskolakoak ere bai.

Sakatu dagokion logoaren gainean aplikaziora sartzeko.