2019-2020 ikasturtea

Onarpen tramiteak

AURREMATRIKULA

Lehen ikastaroetako ikaslegoa: Ekaina 3-14, 8:00-14:00.

MATRIKULA

Lehen ikastaroetako ikaslegoa: Ekaina 3-14.

Bigarren ikastaroetako ikaslegoa eta errepikatzaileak: Ekaina 10-Uztaila 1: Aurreko ikasturtearen behin-betiko notak dakizkizutenean soilik. (Aukeran, zatoz ekainaren 15tik aurrera matrikula egitera 1. mailako ikasleen aurrematrikulazio garaia ekiditeko).

Titulua eskuratu

Kokapena

Atxikitako mapan gure kokapena ikusi daiteke.

IES Escuela Agraria Derio / Derio Nekazaritza Eskola BHI
Berreaga, 5 48160 Derio (Bizkaia)
Tel.:944 541 421
Fax. 944 540 162
derio@nekaderio.eus

GPS koordenatuak: 43º 17' 35,70'' N - 2º 52' 23,90'' W

Ikusi Derio Nekazaritza Eskola BHI mapa handiago batean

Bertan behera geratu da maiatzaren 16rako aurrikusitako greba deialdia

Ohar honen bitartez Derio Nekazaritza Eskolako komunitate osoari jakinarazten diogu bihar maiatzaren 16rako deituriko greba bertan behera geratu dela. Greba hau sindikatu guztiek deitua zegoen (ELA, LAB, CCOO, UGT eta STEE-EILAS) EAEko itsaso eta nekazaritza formakuntzako bost zentroetan: Derio, Fraisoro, Arkaute, Bermeo eta Pasaia.

Biharko eguna eskolako ohiko jarduna izango dugu beraz.

Urtaroak eskolako lorategietan

Lorategiaren esnatzea

Hauekin batera ateratako beste hamaika irudi hemen ikuskatu ditzazkezu.

iTAi, (Ikasleen Tratamendurako Aplikazio Informatikoa) EAEn irakasten diren Lanbide Heziketako zikloei buruzko informazioa denbora errealean eskaintzen duen tresna da: Zikloen plaza kopurua, hauetan parte hartu ahal izateko eskaturiko mozketa nota, hizkuntza eredua... tartean gure eskolakoak ere bai.

Sakatu dagokion logoaren gainean aplikaziora sartzeko.